سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف مرگبار در مسیر انزلی به رضوانشهر

بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه سواری هیوندای سانتافه در مسیر انزلی به رضوانشهر، سرنشین سواری تیبا در دم جان سپرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در ساعت 02:50 شب گذشته یک دستگاه سواری تیبا که در مسیر انزلی به رضوانشهر در حال حرکت بود، به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه سواری هیوندای سانتافه که در مسیر رضوانشهر به انزلی در حال تردد بود، برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه سرنشین سواری تیبا ( مرد 32 ساله ) به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده ( مرد 30 ساله ) و 2 سرنشین دیگر سواری تیبا ( خانم 24 ساله و دختر 4 ساله ) مصدوم شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تجاوز و انحراف به چپ بیشترین عامل تصادفات منجر به فوت در 10 روز از اجرای طرح نوروز بوده است، اظهار داشت: از 15 نفر متوفیان طرح نوروز 97 تعداد 9 نفر فقط به علت تجاوز یا انحراف به چپ جان سپرده اند.

وی با توصیه به اینکه رانندگان در محورهای فاقد جدا کننده وسط از ارتکاب تخلف انحراف یا تجاوز به چپ و نیز سبقت غیرمجاز پرهیز کنند، تصریح کرد: پلیس در صورت رویت تخلفات حادثه ساز با راننده متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

تصادف منجر به فوت در محور انزلی به رضوانشهر

برچسب ها: نوروز ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.