سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در راه های خراسان جنوبی بیش از 12 درصد افزایش یافت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی از افزایش 12 درصدی تردد در راه های استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مهدی گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی گفت:از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تاکنون متوسط تردد ثبت شده در 52 دستگاه تردد شمار استان 12.62 درصد افزایش داشته است.

وی افزود:در دهمین روز از طرح نوروزی هشت هزار و 359 مسافر در قالب 234 سفر توسط 561 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جا به جا شدند.
گرجی با اشاره به آخرین وضعیت حمل ‌و نقل مسافر از طریق جاده ‌های استان از ابتدای آغاز طرح سفرهای نوروزی اظهار کرد:زمان اجرای طرح سفرهای نوروزی 97 ازبیست و سوم اسفند ماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری به مدت 22 روز خواهد بود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی گفت:245 دستگاه اتوبوس، 112 دستگاه مینی‌ بوس و 204 دستگاه سواری کرایه برای خدمت‌رسانی به مسافران در نظر گرفته ‌شده که حدود یک هزار و 653 راننده در این ناوگان فعالیت می‌کنند.

وی افزود:میزان تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در استان روز دهم سفرهای نوروزی در مجموع 173 هزار و 778 دستگاه خودرو بوده که از این تعداد سهم خودروهای سنگین 29 هزار و 6 دستگاه و به طور میانگین 17 درصد و تعداد 144 هزار و 772 دستگاه سواری معادل 83 درصد از کل تردد در محورهای استان بوده است.
گرجی اضافه کرد:نتایج تجزیه و تحلیل این آمار نشان از سرعت های غیر مجاز ثبت شده به میزان 23.56 درصد در وسایل نقلیه است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی افزود:میانگین سرعت تردد ثبت شده در محورهای استان 86 کیلومتر بر ساعت بوده و محور مود - بیرجند (6 هزار و 978 تردد) بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/غ

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.