سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تورهای گردشگری برای ۱۱۰ مسافر نوروزی در خراسان جنوبی

معاون گردشگری خراسان جنوبی از برگزاری تورهای یک روزه استان گردی برای ۱۱۰ مسافر و گردشگر نوروزی طی روزهای اولیه تعطیلات امسال خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مرتضی عربی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی خراسان جنوبی از برگزاری تورهای یک روزه استان گردی برای ۱۱۰ مسافر و گردشگر نوروزی طی روزهای اولیه تعطیلات امسال خبر داد.

وی افزود:برنامه‌های مختلفی در قالب طرح نوروزگاهی در کنار معرفی جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی استان اجرا می شود که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی گردشگران روبرو شده است.

عربی گفت:تورهای گردشگری به منظور آشنایی مسافران و مهمانان نوروزی با جاذبه های استان در ایام نوروز امسال در حال برگزاری است.

معاون گردشگری خراسان جنوبی افزود:در روزهای بیست و نهم اسفندماه سال گذشته و یکم و دوم فروردین ماه جاری برای گردشگرانی از استانهای خراسان رضوی و تهران به مقصد کویر فردوس تورهای یک روزه برگزار شده است.

وی اظهار کرد:در این روزها بیش از ۵۶ گردشگر در این تورهای یک روز که توسط دفتر گردشگری دلارام برگزار شده بود شرکت کرده اند.

عربی گفت:همچنین در روزهای اول تا سوم فروردین ماه نیز تورهای یکروزه برای بیش از ۵۰ گردشگر در استان برگزار شده است.

معاون گردشگری خراسان جنوبی افزود:این تورها در قالب گروه های ۱۲ نفره و به مقصد بازدید از جاذبه های سرایان،بیرجند، فردوس، نهبندان و خوسف بوده است.

وی بیان کرد:این تورها توسط شرکت خدمات مسافرتی آسیا پرواز در استان برگزار شده است.

عربی گفت:علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به دفاتر و آژانس های خدمات مسافرتی سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.