سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلومبرگ خبر داد؛

ترامپ به بهانه همراهی با انگلیس دیپلمات‌های روسیه را اخراج می‌کند

نشریه بلومبرگ اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به بهانه همراهی با انگلیس دیپلمات‌های روسیه را اخراج می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبگاه شبکه خبری بلومبرگ روز شنبه اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال آن است که دیپلمات‌های روسیه را در جهت همبستگی با انگلیس در پرونده مسموم شدن «سرگئی اسکریپال» جاسوس دوجانبه روس که در «سالزبری» انگلیس به همراه دخترش مسموم شده است، اخراج کند.

در این میان شبکه «سی ان ان» گزارش کرد که شورای امنیت ملی آمریکا اواخر روز جمعه (دیروز) این پیشنهاد را مطرح کرده و احتمال می‌رود که اوایل هفته جاری، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره این پیشنهاد اقدامات لازم را انجام دهد.

دونالد ترامپ هفته گذشته درباره پرونده مذکور با  شورای امنیت ملی صحبت کرده بود و در نهایت پیشنهاد اخراج دیپلمات های روس از آمریکا مطرح شد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز پیش از این گزارش کرد که احتمالاً ۲۰ کشور اروپایی که شامل  فرانسه، آلمان، لهستان، ایرلند جنوبی، هلند، استونی، لتونی، لیتوانی، بلغارستان، جمهوری چک، دانمارک و ۹ کشور دیگر می شوند، انگلیس را همراهی کنند و دیپلمات‌های روسیه را اخراج کنند.

گفتنی است، این اقدامات پس از آن صورت می‌گیرد که هفته گذشته، انگلیس ۲۳ دیپلمات روس را از لندن اخراج کرد و چند روز پیش، این دیپلمات‌ها سفارتخانه روسیه در لندن را به سمت مسکو ترک کردند و روسیه نیز در اقدامی متقابل، ۲۳ دیپلمات انگلیسی را اخراج کرد که روز گذشته مسکو را ترک کردند.

انتهای پیام/

 ترامپ دیپلمات‌های روسیه را اخراج می‌کند

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
میلاد
۰۱:۴۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
سوال دارم چرا ایرانی ها از اعراب بیزارن
میلاد
۰۱:۴۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
سوال دارم چرا ایرانی ها از اعراب بیزارن
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام
مصمم
۰۰:۲۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
عجب
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
به جان مش رجب.!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
قسم به بیل وکلنگ مش رجب.
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
اروپاییها از انتخاب مجدد پوتین بعنوان ریس جمهور روسیه که این کشور رو به مجد وشکوه گذشته بعنوان یکی ازقطبهای قدرت جهانی رسونده شدیدا عصبانی ومایوس شدند، این تنها عکس العمل این کشورها درمقابل روسیه نخواهد بود، ترفند زیر فشارقراردادن اقتصاد روسیه توسط اروپا وهمراهی امریکا درسال جدیدمیلادی کلیدخورده. روسیه با پوتین دنیا را به شکلی جدیدمتحول خواهد کرد