سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس پنجمین استان پر تردد کشور/ ثبت بیش‌ترین تخلف رانندگی در محور شیراز _ دشت ارژن

استان فارس با تردد ساعتی ۵۰۶ خودرو کماکان در رتبه پنجم در بین استان‌های کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در روز گذشته تعداد تخلفات ثبت شده در استان فارس ۲ هزار و ۲۸۲ خودرو بوده که بیش‌ترین تخلف در محور «شیراز – دشت ارژن» (کمربندی خان زنیان) ثبت شده است.

وی با بیان اینکه استان فارس با تردد ساعتی ۵۰۶ خودرو کماکان در رتبه پنجم در بین استان‌های کشور قرار دارد، افزود: بیشترین تردد به ترتیب در محور‌های «مرودشت- شیراز»، «شیراز- مرودشت» و «شیراز- کازرون» اتفاق افتاده که در محور «مرودشت – شیراز» تردد در ساعت ۱۹ الی ۲۰ به ۲ هزار و ۴۴ خودرو رسیده است.

احمدی با بیان اینکه از کل تردد‌های انجام شده ۵ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است، بیان کرد: متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی اظهار کرد: در محور‌های ورودی استان ۶۸ هزار و ۶۷۷ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «شهرضا- آباده» بوده است و در محور‌های خروجی استان نیز ۶۳ هزارو ۳۴۸ خودرو عبور کرده که محور «کازرون – بوشهر» پرترددترین محور خروجی بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در محور‌های ورودی و خروجی شیراز نیز بیش‌ترین تردد در ورودی ۴۹ هزار و ۶۵ خودرو بوده در محور «مرودشت – شیراز» بوده و بیشترین تردد خروجی هم در محور «مرودشت – شیراز» با تردد ۴۰ هزار و ۲۱ خودرو اتفاق افتاده است.
انتهای پیام/ر

محور «شهرضا- آباده» پرتردد‌ترین ورودی استان فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.