سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیقه نجات در ایستگاه‌ها و اسکله‌های مجاز گردشگری دریایی توزیع شد

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای ارتقاء ایمنی گردشگران دریایی بوشهر ۶۰۰ جلیقه نجات حتی برای کودکان در ایستگاه‌ها و اسکله‌های مجاز گردشگری دریایی توسط این اداره کل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نورالله اسعدی با بیان اینکه امکانات لازم برای استفاده گردشگران نوروزی از موهبت خلیج فارس در استان فراهم شده است اظهار داشت: در این راستا نخستین اسکله گردشگری دریایی در شهر بوشهر راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این اسکله ظرفیت پهلوگیری ۱۵ شناور دارد افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اسکله انگشتی ویژه شناور‌های تفریحی را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با هدف ارتقاء سحطح ایمنی سفر‌ها و گردشگری‌های دریایی راه‌اندازی کرده است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از فعالیت امداد و نجات دریایی در استان خبر داد و بیان کرد: تمام بنادر استان بوشهر به امکانات جست‌وجو و نجات دریایی و شناور ناجی مجهز هستند و در شبانه‌روز خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

اسعدی از اجرای طرح همیار ناجی در آب‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه طرح "همیار ناجی" اداره بندر و دریانوردی استان برای همراهی شناور‌های گردشگری و اطمینان از سرعت عملیات نجات دریایی اجرا شده است.

وی با اشاره به توزیع جلیقه نجات بین شناور‌های گردشکری در نقاط مختلف استان بوشهر گفت: در راستای ارتقاء ایمنی گردشگران دریایی بوشهر ۶۰۰ جلیقه نجات حتی برای کودکان در ایستگاه‌ها و اسکله‌های مجاز گردشگری دریایی توسط این اداره کل توزیع شده است.

انتهای پیام/م

۶۰۰ جلیقه نجات در اسکله‌های مجاز گردشگری دریایی توزیع شد

برچسب ها: امداد و نجات ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.