سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال باید به ایفای نقش موثر بپردازند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: مسئولان و مردم باید در میدان تحقق شعار‌ سال از سوی مقام معظم رهبری به ایفای نقش موثر بپردازند.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به ابلاغ شعار سال مبنی بر حمایت از تولید داخلی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری سال‌های متمادی برای نامگذاری سال از موضوعات اقتصادی استفاده می‌کنند و اجرایی سازی اصل ۴۴ قانون اساسی و تحقق اقتصاد مقاومتی را مطالبه کرده اند، تحقق شعار امسال نیز در گرو و وابسته به تحقق سایر شعار‌های چند سال گذشته در مسائل اقتصادی است.

وی افزود: امیدورارم که شعار سال جدید با برخورد جدی و منسجم دستگاه‌ها و مراجع ذیربط تحقق پیدا کند. بسیاری از مسائل اقتصادی منشاء کاملا غیر اقتصادی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: تمامی قوا و دستگاه‌های حکومتی باید در کنار یکدیکر و در میدان تحقق شعار‌های ابلاغ شده طی چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری به ایفای نقش موثر بپردازند، در این صورت شعار سال ۹۷ نیز به تحقق نزدیک خواهد شد.

وی ادامه داد: ما برای اینکه تولید داخلی پویایی داشته باشیم نیازمند طی مراحل مقدماتی و کسب استاندارد‌های لازم هستیم و اشخاصی که به کشور و نظام جمهوری اسلامی علاقه‌مند هستند باید برای کالا‌های تولید داخل اولویت قائل شوند.

حبیبی با تاکید بر این مسئله که مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال ۹۷ مردم هستند خاطر نشان کرد: از میان مردم عده‌ای فعال اقتصادی و تولید کننده هستند که باید تلاش خود را دو چندان کنند.

دبیر کل حزب موتلفه گفت: عده‌ای از مردم سرمایه دار هستند و امیدوارم که در جهت تحقق شعار حمایت از تولید داخلی سرمایه خود را در بخش اقتصاد و تولید به کار گیرند، همچنین مصرف کنندگان باید برای استفاده از کالا‌های ایرانی اولویت بیشتری قائل شوند.

وی در پایان یادآور شد: اگر مسئولان و مردم وظیفه خود را در ابعاد مختلف به درستی ایفا کنند امید است که شعار سال ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی محقق شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
باید تولیدات داخلی استاندارد سازی شوند
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
من يك پيشنهاد دارم ميدانم عملي نيست ولي براي شناخت اسيب هاي اجتماعي مفيد است كه اين پيشنهاد را فقط بخوانيد: به فروشننگان در فروشگاه هاي بزرگ و كوچك گواهينامه فروشندگى بدهيد همانطوريكه ازمايش ميگيريد و گواهينامه رانندگي ميدهيد