سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور همياران پليس در ايام مسافرت هاي نوروزي در كنار خانواده ها

۲۰ هزار هميار پليس در طرح اصلاح رفتار‌های ترافیکی نوروز ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد با پلیس مشارکت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان با تاکید بر ضرورت مشاركت اجتماعي با هدف كاهش حوادث رانندگي گفت: در طرح نوروزي ۹۷، بیست هزار هميار پليس در استان نقش آفريني خواهند كرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت با قدرداني از فعاليت هاي همياران پليس استان افزود: حضور همياران پليس در ايام مسافرت هاي نوروزي در كنار خانواده ها مي تواند در جلوگيري از بروز تخلفات رانندگي نقش موثری ایفا کند و بسترهاي توسعه برنامه هاي فرهنگي و آموزشي با محوريت اصلاح رفتارهاي ترافيكي را فراهم كند.

وي به اهميت آموزش در ارتقاء فرهنگ ترافيكي تأكيد كرد و افزود: در زمينه به كارگيري همياران پليس باید برنامه ريزي، سازماندهي ونظارت دقيق انجام شود.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ادامه داد: اگر راننده اي تخلفاتي در زمینه استفاده نکردن ازاصلاح رفتارهاي ترافيكي با مشارکت همياران پليس كمربند ايمني، صحبت كردن با تلفن همراه، خوردن و آشاميدن، سرعت و سبقت غير مجاز و رفتار خطر ساز داشته باشد، همياران پليس موظف به ارائه تذكر مودبانه هستند.

سرهنگ خوشوقت فعاليت همياران پليس در استان را بسيار مناسب و هدفمند ارزيابي كرد و گفت:در طرح نوروزي۹۷، بیست هزار هميار پليس با هدف توسعه مشاركت هاي اجتماعي در زمینه كاهش حوادث رانندگي و تصادفات مشارکت می کنند.

انتهای پیام/د

اصلاح رفتار‌های ترافیکی با مشارکت ۲۰ هزار همیاران پلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.