سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۱۲ آسیب دیده در حوادث جاده‌ای خراسان رضوی

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی امدادگران هلال احمر به ۱۲ آسیب دیده در ۳ حادثه جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  مجتبی محمودی  گفت: در حادثه نخست یک دستگاه خودرو ال.۹۰ با موتورسیکلت در کیلومتر ۱۷ محور قوچان- فاروج (شهر کهنه) برخورد کرد که در این حادثه ۵ نفر آسیب دیدند.
 
وی افزود: در پی وقوع این حادثه یک تیم امدادونجات از پایگاه امام‌زاده سلطان ابراهیم (ع) شهرستان قوچان به محل حادثه اعزام شدند و راکب ۴۸ ساله موتورسیکلت که از ناحیه مچ پا و سر دچار شکستگی شد بود پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به مرکز درمانی موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال دادند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:  در حادثه دوم  که در کیلومتر ۱۰ محور قوچان – فاروج  به وقوع پیوست بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ و پراید   ۷ نفر مصدوم شدند .
 
محمودی افزود:  در این عملیات یک تیم عملیاتی شامل ۲ نجات‌گر و یک پرستار با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امام‌زاده ابراهیم قوچان به محل حادثه اعزام شدندو  ۴ نفر از مصدومان این حادثه  به بیمارستان شهدای فاروج منتقل شدند.

محمودی افزود:در حادثه جاده‌ای سوم  در کیلومتر ۱۶۵ محور شاهرود- سبزوار رخ داد که در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید دچار واژگونی شد که ۴ نفر دچار آسیب شدند و یکی از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر به مرکز درمانی امدادی سبزوار منتقل شد.

وی گفت: در این عملیات یک تیم امدادی شامل یک پرستار و ۲ نجات‌گر با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امدادونجات جاده‌ای کاهک سبزوار به محل حادثه اعزام شدند که پس از تثبیت محل امدادرسانی لازم را انجام دادند.

انتهای پیام// م. ط
 

عملیات امداد ونجات مسافران نوروزی در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.