سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان علوم پزشکی اردبیل؛

بیماران دیالیزی مهمان بدون معرفی در استان اردبیل پذیرش می شوند

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزو استان هایی است که بیماران دیالیزی را بدون معرفی پذیرش می کند.

مجید غریبانی، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی نیر اظهارداشت: خوشبختانه استان اردبیل در پذیرش بیماران دیالیزی مهمان در سطح کشور بدون معرفی جزو استان های برتر می باشد.

وی درادامه به بیماران دیالیزی شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر 3 دستگاه دیالیز وجود دارد که به صورت شبانه روزی در خدمت مسافران دیالیزی می باشد و اکنون علاوه بر 3 بیمار دیالیز خود شهرستان نیر ، 4 بیمار دیالیزی مهمان نیز در این مرکز از خدمات دیالیز بهره مند می باشند.

غریبانی درادامه از پذیرش روزانه  300 نفر در این مرکز جهت خدمات رسانی پزشکی خبر داد و افزود: 3 دستگاه آمبولانس امداد جاده ای و یک دستگاه آمبولانس در بخش کورائیم در طول ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی از دایر بودن 4 ایستگاه پایگاه سلامت در شهرستان نیر هم خبر داد.

در این بازدید علیرضا علیپور فرماندار نیر هم با قدردانی از زحمات کادر مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر، عملکرد این مرکز را در چند روز اخیر مثبت ارزیابی کرد.

وی از افتتاح ساختمان مرکز اورژانس نیر هم در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ح

پذیرش بیماران دیالیزی در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.