سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتصاد و معیشت مسئله اصلی کشور است

امام جمعه موقت ایوان گفت: از نظر مقام معظم رهبری اقتصاد و معیشت مسئله اصلی کشور است و مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامحجت الاسلام احمدیان امام جمعه موقت ایوان با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: از نظر مقام معظم رهبری اقتصاد و معیشت مسئله اصلی کشور است و مسئولین باید تلاش خود را مضاعف کنند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت ایوان افزود: یکی از ظرفیت های امروز جامعه ما جوانان دانش آموخته است که ظرفیت گرانبهایی برای کشور است و باید برای این سرمایه عظیم فرصت اشتغال پیدا کرد .

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد گفت: موانع پیشرفت کشور کم کاری برخی مسئولین, گرفتار جناح بازی و قبیله گرایی آنها و نیز اشرافی گری است که همه اینها اشتباه و غلط است.

حجت الاسلام احمدیان افزود: اگر راهکارها و مواضع مورد نظر رهبری را مدنظر قرار دهیم کشور پیشرفت خواهد کرد و مشکلات حل می شوند.

حجت الاسلام احمدیان از تلاش های فرماندار شهرستان و شهردار ایوان در پیگیری برای راه اندازی کارخانه آسفالت در جهت حل مشکلات عمران شهر تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ایوان در اولین نماز جمعه سال 97

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.