سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی 101 تیم عملیاتی هلال احمر استان اصفهان به مسافران نوروزی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برای امدادرسانی به مسافران نوروزی 101 تیم عملیات امدادی با 277 نفر نیرو اعزام شده‌اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی  با اشاره به آمار حوادث و اقدامات صورت گرفته توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان از 25 اسفند تاکنون اظهار داشت: 89 مورد حادثه در این بازه زمانی اتفاق افتاده است.

وی افزود: 303 نفر در این حوادث دچار حادثه شده‌اند که 150 نفر در حوادث جاده‌ای، 118 نفر خدمات حضوری، 11 نفر شهری، 21 نفر کولاک و 3 نفر در کوهستان نیاز به کمک داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مجموع کل نجات یافتگان 75 نفر است، گفت: 9 نفر به صورت سرپایی و 66 نفر به مراکز درمانی و بیمارستانی انتقال داده شدند.

کریمی در مورد آمار افراد اسکان داده شده توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: به 106 نفر خدمات ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: 101 تیم به عملیات امدادی با 277 نفر نیرو اعزام شده‌اند و همچنین 85 دستگاه آمبولانس در این عملیات‌ها به کارگیری شدند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: آماری که توسط جمعیت هلال احمر استان از 7 صبح دوم فروردین تا 7 صبح سوم فروردین گزارش شده حاکی از 6 مورد حوادث جاده‌ای، 3 مورد حوادث شهری، 13 مورد خدمات حضوری و مراجعه به پایگاه‌ها، 22 نفر مصدوم و به 36 نفر نیز اسکان اضطراری داده شده است.

 

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به مسافران نوروزی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.