سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از یک هزار نفر از موزه دفاع مقدس خرمشهر

رییس مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت:روزانه یکهزار و500 نفر ازموزه دفاع مقدس خرمشهر دیدن می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرهنگ ثامر چنعانی رییس مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت:روزانه تا یکهزار و 500 نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس (موزه جنگ) خرمشهر دیدن می کنند.

وی  با بیان اینکه حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از 15 اسفند اوج می گیرد، افزود:20 نفر از خواهران و برادران دانشجو و نیز پیشکسوتان دفاع مقدس کار روایت گری را به عهده دارند.

رییس مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت:امسال 80 درصد سالن های نمایشی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از نظر محتوایی و رفاهی تجهیز و ساماندهی شده است.

سرهنگ چنعانی تبیین نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس، از سوی راویان روحانی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: روایان روحانی با تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس، معرفی کتاب ها ، سبک زندگی شهدا را برای جوانان و نوجوانان بازگو می کنند.

وی مجموع دیدار کنندگان پارسال مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر را حدود 600هزار نفر عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال نیز 800 هزار نفر برای دیدار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس و موزه جنگ به خرمشهر سفر کنند.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در ساحل غربی رودخانه کارون و در بلوار امام خمینی (ره) این شهر واقع است.

ساختمان این مرکز در سال 1309 احداث شد و تا پایان جنگ تحمیلی به عنوان بخش اداری شرکت نفت استفاده می شد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال 1375 در این مکان مستقر شد و اکنون دارای کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با حدود سه هزار جلد کتاب، سالن نمایش فیلم و آرامگاه سه شهید گمنام است.

انتهای پیام /د

بازدید از موزه دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.