سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوتین فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت

رئیس‌جمهور روسیه در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در پیامی نوروز را به مردم این کشور تبریک گفت. 

پیام نوروزی پوتین روز چهارشنبه در تارنمای اینترنتی کاخ کرملین منتشر و در آن گفته شده است: این جشن عالی که از قرن‌ها پیش بجای مانده، بخش مهم و جداناپذیر و میراث تاریخی، فرهنگی و معنوی بسیاری از اقوام ساکن کشور ما محسوب می‌شود که با بیدارشدن بهار طبیعت و تزکیه نفس و نو شدن حیات همراه است.

در ادامه این پیام آمده است: مایه خوشحالی است که سنت دیرینه نوروز با دقت از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و امروز همانند صد‌ها سال پیش در شهر‌ها و روستا‌ها مردم به گردش و تفریح می‌پردازند.

او افزود: استادان ماهر و زبردست نیز آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند و در هر خانه نیز غذا‌های سنتی طبخ می‌شود و با آن از مهمانان با آغوش باز پذیرایی می‌شود.

رئیس جمهور روسیه در ادامه نوشت: بدیهی است که در این روز‌ها رسم است که به نیاکان و رفتگان فکر کرد و به مستمندان و افراد نیازمند کمک و از انان حمایت و پشتیبانی کرد.

پوتین در پایان پیام نوروزی خود برای همه آرزوی موفقیت، رفاه و کامیابی خانوادگی و برداشت محصول خوب کشاورزی (برای روستائیان) کرده است.

انتهای پیام/

تبریک پوتین به مناسبت نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.