سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامش بازار ایام نوروز در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی از آرامش بازار اقلام پرمصرف ایام تعطیلات نوروزی در استان خبر داد.

اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛افزود:براساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تامین اقلام پرمصرف ایام نوروز در استان نخواهیم داشت و به تدریج متناسب با میزان تقاضا اقلام ضروری شب عید شامل پرتقال، سیب، برنج، مرغ و گوشت قرمز منجمد به بازار مصرف عرضه می‌شود.
کریم زاده افزود: توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار استان در ۴۶۰ مرکز عرضه از ۲۲ اسفند ماه سال جاری در سطح استان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ ادامه دارد.
وی با اشاره به استقبال و همراهی خوب مردم از توزیع میوه طرح تنظیم بازار بیان کرد: بررسی‌های به عمل آمده توسط بازرسان و ناظرین سازمان صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که مردم از کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده رضایت دارند و تا کنون از ۲۵۶۰ تن سیب درختی و پرتقال مورد نیاز شب عید مردم استان در حدود هزار تن پرتقال به قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و بیش از ۴۰۰ سیب به قیمت هزار و ۸۰۰ تومان در مراکز عرضه استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
وی گفت:باتوجه تامین به موقع ذخایر مواد پروتئینی به میزان ۲۰۰۰ تن قبل از اجرای طرح تنظیم بازار در استان، تاکنون بیش از ۳۰۰ تن مرغ منجمد و ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۰۰ تن تخم مرغ به قیمت مصوب توسط مراکز عرضه تعیین شده عرضه شده است که عرضه نامحدود این اقلام تا پایان اجرای طرح ادامه خواهد داشت.
کریم زاده تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است تا پایان این طرح، نرخ قیمت‌ها در سطح استان ثابت و در حد متعارف باشد و در صورتی که مردم تخلفی را در این مراکز مشاهده کردند، از طریق شماره تلفن ۱۲۴ گزارشات خود را به اکیپ‌های نظارتی در استان منتقل کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی از مردم استان درخواست کرد میوه‌های مورد نیاز شب عید خود را از مراکز عرضه طرح تنظیم بازار شب عید که دارای بنر مجهز به ارم طرح تنظیم بازار شبکه تعاون روستایی است، خریداری کنند تا از این طریق دست سودجویان برای عرضه میوه‌های بی کیفیت کوتاه شود.
این مسول افزود:باتوجه به تداوم اقدامات پیشگیرانه با حضور ۳۶ اکیب گشت یگان حفاظت از عرصه‌های ملی (سامانه ۱۵۰۴) و گشت‌های حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی مدیریت امور اراضی این سازمان (سامانه ۱۳۱) میزان تعدی به عرصه‌های ملی و کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی نسبت به سنوات گذشته کاهش محسوسی داشته است.

انتهای پیام/ن.م

 

توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار استان در ۴۶۰ مرکز عرضه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.