سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

مبارزه با قاچاق کالا و واردات کالای غیر ضروری عامل تحقق شعار سال 97

مسئول بسیج دانشگاه شهید مطهری گفت: مسئولین باید از واردات کالای غیر ضروری و قاچاق جلوگیری کنند تا شعار سال محقق شود.

مجتبی کدئی مسئول بسیج دانشگاه شهید مطهری در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مهمترین مشکل مردم در کشو، مشکلات اقتصادی و معیشتی است و حل آن از اولویت‌های جامعه است.

کدئی با بیان این که همه مردم در راه حل مشکلات مسئولیت دارند، گفت: حل این مسائل وظیفه همه ما است، فارغ از این که افراد از چه جناح و قومی باشند؛ امروز همه مردم باید وارد میدان شوند وبا افتخار و تعصب جنس ایرانی بخرند.

وی در خصوص تعصب بر روی جنس ایرانی گفت: همانطور که نسبت به تیم‌های فوتبال تعصب و حساسیت داریم باید نسبت به کالای ایرانی هم حساسیت داشته باشیم.

مسئولان و مردم باید برای حل مشکلات مسئولانه رفتار کنند

مسئول بسیج دانشگاه شهید مطهری با بیان این که  برای حل مشکلات همه باید مسئولانه رفتار کنند، عنوان کرد: مسئولان و مردم باید مسئولانه رفتار کنند تا مشکلاتی نظیر بیکاری، اشتغال، ازدواج و آسیب‌های اجتماعی و غیره حل شود.

کدئی با اشاره به این که بزرگ‌ترین چالش امروز، "ما نمی‌توانیم‌ها" است؛ افزود: هر کسی باید از خودش شروع کند، مردم تا به حال نتوانستن‌های زیادی را به توانستن تبدیل کرده‌اند که ۸ سال دفاع مقدس از جمله آنهاست.

وی با بیان این که مسئولین باید از واردات کالای غیر ضروری و قاچاق در کشور جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: مسئولین باید فرصت‌ها را شناسایی و قوانینی وضع کنند که به کالای ایرانی کمک کند که در آخر سال بتوانند با دست پر و وجدانی آسوده از دستاورد هایشان با مردم سخن بگویند و به جای این که بگویند باید چنین می‌شد بگویند ما توانستیم و چنین شد و از واردات کالای غیر ضروری و قاچاق در کشور که باعث زیان به کالای ایرانی و اقتصاد می‌شود، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.