سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۷۷۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از فعالیت ۷۷۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان بوشهر طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی برای برقرای نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: قرارگاه امام علی (ع) در استان بوشهر به‌منظور ایجاد امنیت و آرامش مهمانان نوروزی در طول ایام تعطیلات نوروزی تا پایان روز طبیعت دایر و فعال است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم و مسافران نوروزی به کار گرفته‌ایم، افزود: به منظور توسعه امنیت گشت‌های ویژه نوروز در استان فعال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین امنیت بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها خاطرنشان کرد: برای مراقبت از محلات و منازل توسط گشت‌های انتظامی و حضور مستمر کارکنان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی از فعالیت ۷۷۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان بوشهر در ایام نوروز خبر داد و افزود: تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به آمادگی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای پاسخگویی ادامه داد: ۹۰ پاسگاه انتظامی و پلیس راه موقت در سطح استان اضافه شده است.

انتهای پیام/م

۷۷۰ گشت نوروزی پلیس در استان بوشهر فعال شده است

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.