سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین پرترددترین استان کشور

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: استان قزوین با تردد ٧٥٤ خودرو در ساعت نخستین استان پرتردد کشور در نوروز امسال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سردارموسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا  در رزمایش ترافیکی در قزوین افزود: قزوین با کاهش ١٣ درصد تلفات جاده‌ای درسال ٩٦ جز استان‌های برتر کشور بوده است.

به گفته سردار امیری، کشته‌های سوانح رانندگی در سال نود، هزار و ٣٠٨ نَفَر بود که در سال ۹۶ به ٨٧٢ نَفَر کاهش یافته است.

جانشین پلیس راهورناجا همچنین از رشد ۸ درصدی مسافرت‌ها در ٦ روز آغاز طرح ترافیکی نوروزی خبر داد.

جانشین پلیس راهور ناجا از اوج مصرف بنزین در ٢٨ اسفند سال گذشته خبر داد و افزود: در این روز مصرف بنزین به ١١٥ میلیون لیتر رسید که در روز‌های عادی ٨٠ میلیون لیتر است.

وی خستگی و خواب آلودگی را از جمله عوامل تصادفات چند روز اخیر دانست و گفت: در مجموع این دو عامل ۴۲ درصد سانحه‌های امسال را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین هم در این رزمایش گفت: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته همزمان با آغاز طرح ترافیکی تا به امروز ۳۶ درصد افزایش مسافرت‌ها را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه روزانه ٨٠٠ هزار خودرو از محور‌های مواصلاتی استان تردد می‌کنند، افزود: در ایام نوروز این عدد به مرز یک میلیون و دویست هزار خودرو می‌رسد.

امیری جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان هم با بیان اینکه استان قزوین یکی از استان‌های پرتردد کشور است، گفت: قزوین رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

برگزاری رزمایش ترافیکی در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.