سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یعلون: ایرانی‌ها باید حمله اسرائیل به راکتور هسته‌ای سوریه را به یاد داشته باشند

موشه یعلون در یاوه‌سرایی جدید خود علیه کشورمان، گفت: وقتی می‌گوییم به ایرانی‌ها اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای داده نمی‌شود، آن‌ها باید حمله اسرائیل به راکتور هسته‌ای سوریه را به خاطر بیاورند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، موشه یعلون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌سرایی‌های مقامات این رژیم، گفت وقتی ما می گوییم به ایرانی‌ها اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای داده نمی شود، آنها باید حمله اسرائیل به راکتور هسته ای سوریه را به خاطر بیاورند.

یعلون در کنفرانس مئیر داگان به مناسبت گرامیداشت رئیس سابق موساد، مدعی شد دلیل تلاش صدام در عراق، بشار اسد در سوریه و ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای ناکارآمد کردن مزیت های فناوری و جنگی متعارف اسرائیل بود.

وی بدون اشاره به نام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از نبود رهبری و دخالت دادن ملاحظات سیاسی در مسائل امنیتی انتقاد کرد و گفت: این مسئله بیشتر از حزب الله، داعش و تهدیدهای دفاعی دیگر، من را نگران می کند.
انتهای پیام/

گزافه‌گویی یعلون درباره جمهوری اسلامی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
انشالله اسرائیل با خاک یکسان ونابود بشه
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
آقای یعلون ، حکومت جعلی و اشغالگر و جنایتکار شما فناوری دارد؟ فقط برای چند روز حمایت آمریکائی ها و تامین کنندگان هزینه های حضور شما در سرزمین فلسطین برداشته شود ، آنوقت شما و همکاران صهیونیست و جنایتکارتان حتی فرصت فرار از سرزمین های اشغالی را پیدا نمی کنید .
سعید
۲۱:۱۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
اسراییل خائن هم باید افتضاحش را در جنگ ۳۳روزه بیاد داشته باشد
و البته بیاد داشته باشد که چرخ سوخت هسته ای ایران متمرکز نیست و اینکه ایران از نظر نظامی قابل مقایسه با هیچ کشور در خاور میانه نیست .زنده باد ایران .
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل