سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جدید؛

۲۰هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می شود

استاندار اردبیل گفت: ایجاد 20 هزار شغل در سال جدید در استان اردبیل هدف گذاری شد.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،در حاشیه سفر به شهرستان خلخال گفت: ایجاد 20 هزار شغل در سال جدید در استان هدف گذاری شده و از هم اکنون اقدامات جدی در این راستا شروع شده است.

وی افزود: این تعداد شغل در بخش های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی وخدمات برنامه ریزی شده و با حمایت جدی از تولید برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش خواهیم کرد.

استاندار اردبیل تاکید کرد که با ایجاد پنجره واحد و استقرار نمایندگان تمامی دستگاه های ذیربط با صدور مجوز واحدهای تولیدی در استانداری اردبیل، مسیر سرمایه گذاری را به کوتاهترین زمان ممکن تقلیل خواهیم داد تا فرصت های اشتغالزایی بیشتری در استان ایجاد شود.

بهنام جو اظهار کرد: راه اندازی کارخانه بلور و کریستال خلخال به جای کارخانه نئوپان این شهرستان با ایجاد اشتغال برای 200 نفر از بیکاران منطقه از جمله طرح های پیش بینی شده در این راستاست و عملیات راه اندازی این واحد صنعتی در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون با حاکمیت فضای وحدت و همدلی در شهرستان خلخال مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان هموار شده و در سال 97 گام های بلندی در جهت توسعه همه جانبه آن برداشته خواهد شد.

استاندار اردبیل در سفر خود به خلخال همچنین از منطقه نمونه گردشگری وتفرجگاه 'اندبیل' بازدید کرد و گفت: بزودی عملیات اجرایی مجموعه رفاهی، تفریحی وگردشگری این منطقه با سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های استان آغاز و احداث تله کابین دو منظوره و پیست اسکی از اولویت های این طرح است.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل راه در حال احداث خلخال به منجیل گفت: با تکمیل وبهره برداری از این طرح زیر ساختی راه برای ورود گردشگران شمال کشور به استان اردبیل هموار می شود.

وی اظهار کرد: این جاده با استفاده از پیمانکار توانمند در سال جدید شتاب گرفته و ظرف 2 سال تکمیل ودر اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.