سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسکو به طور ضمنی آمریکا را به دست داشتن در ماجرای اسکریپال متهم کرد

وزارت امور خارجه روسیه به طور ضمنی از احتمال دست داشتن آمریکا در ماجرای مسموم شدن سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس، در لندن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت امور خارجه روسیه به طور ضمنی از احتمال دست داشتن آمریکا در ماجرای مسموم شدن سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس در لندن خبر داد.

این وزارتخانه تاکید کرد مسکو بعید نمی داند که ماجرای سرگئی اسکریپال، از آنسوی اقیانوس کارگردانی شده باشد. مسکو همچنین خطاب به مقامات انگلیس اعلام کرد: اندکی از این روسیه ستیزی و تنگ نظری خارج شوید.

همچنین به نقل از رویترز، یک مقام وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد انگلیس احتمالا در حمله شیمیایی به یولیا دختر سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس در انگلیس دست داشته است.

ولادیمیر یرماکوف، رئیس بخش کنترل و منع گسترش تسلیحات وزارت امور خارجه روسیه در نشستی با حضور سفرای خارجی در مسکو اعلام کرد: «منطق نشان می دهد تنها دو احتمال وجود دارد. مقامات انگلیس نمی توانند از چنین حملات تروریستی در کشور خود جلوگیری کنند و یا به طور مستقیم یا غیرمستقیم، بی آنکه من شخصی را متهم می کنم، خودشان حمله به شهروند روس را برنامه ریزی کرده اند».

انتهای پیام/

متهم شدن آمریکا به دست داشتن در ماجرای مسموم کردن جاسوس سابق روس

برچسب ها: روسیه ، آمریکا ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.