سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت فلورانس بازار با کنترل قیمت‌های نوروزی

آرامش بر بازار نوروزی حاکم است و تا پایان فروردین امسال هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

علی فاضلی رییس اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آرامش بر بازار نوروزی حاکم است و تا پایان فروردین ماه امسال هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهیم داشت.

وی قیمت بالا اقلام مصرفی را ردکرد و افزود: براساس اطلاعات حاصله از تمامی استان‌های کشور، قیمت‌ها مناسب و مطابق با برنامه ریزی ازپیش تعیین شده است.

فاضلی با بیان اینکه درتمامی نقاط کشور نرخ میوه مناسب با نرخ مدون است، گفت: درتمامی سال‌ها در برخی از ایام برخی اقلام دارای فلورانس است که بازار نوروز امسال نیز اقلام گوشت قرمز، مرغ و برنج دارای فلورانس بوده است.

رییس اصناف کشور افزود: فلورانس بازار را مدیریت کردیم و قیمت‌ها نوروزی رضایت بخش است.

وی به نرخ ماهی سفید کیلویی ۴۲۰۰۰ تومان در شهر شمالی اشاره کرد وگفت: وظیفه اصناف تهیه و تامین اقلام و عرضه به بازار است که این امر با موفقیت انجام شده است.

فاضلی با بیان اینکه تامین کننده و تنظیم نرخ اقلام درحیطه وظایف اصناف نمی‌باشد، افزود: قیمت‌ها تاپایان فروردین ماه سالجاری تثبیت خواهد داشت و جهش مقطعی قیمت‌ها در ایام خاص بدلیل پرمصرف بودن آن امری متعارف بوده است

رییس اصناف کشور خصوص رفاه حال مسافرین و کاهش شکایات مسافران از روند قیمت‌ها و سطح کیفی محصولات برای نوروز امسال گفت: برای نخستین بار امسال علاوه بر بکارگیری شبانروزی بازرسان اصناف از بازرسان اتحادیه‌های صنفی استان‌های پرتردد نظیر مازندران، خراسان، اصفهان و خوزستان استفاده کرده ایم که بیشترین رضایت و خدمات دهی به مسافرین از استان مازندران بوده است

انتهای پیام/آ

کنترل قیمت‌های نوروزی تا پایان فررودین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.