سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمربوشهر ۹۷ پست ایمنی راه اندازی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت:۹۷ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی درنوار ساحلی و ورودی شهر‌های این استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین درویشی روز چهارشنبه دربازدید از پایگاه‌های هلال احمر دربوشهر افزود:درقالب این پست‌ها امدادگران خدمات خود را با توزیع بروشور و بیان نکات ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: ۶۰۰ عضو جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای کمک به سفری ایمن در خدمت مردم استان و گردشگران هستند.

درویشی گفت: علاوه بر فعالیت ۲۰۰ امدادگر و نجات‌گر ۴۰۰ عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های ایمنی و سلامت، خیمه‌های نماز، فضای دوستدار کودک و پویش به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار ۳۱ پایگاه امدادی و راهنمای مسافران نوروزی در استان بوشهر تصریح کرد: ۱۷ پایگاه امدادی جاده‌ای، کوهستان، دریایی، سگ‌های تجسس و امداد هوایی و ۱۴ پایگاه سیار در زمینه‌های ایمنی و سلامت، خیمه‌های نماز، فضای دوستدار کودک و پویش «نه به تصادفات جاده‌ای» به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

درویشی گفت: در طرح نوروزی هلال احمر استان بوشهر که از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه داد از ۵۰ دستگاه خودرو امدادی و ۳۰ خودرو پشتیبانی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد:گردشگران و مسافران نوروزی اگر با حادثه‌ای روبه‌رو شدند می‌توانند آن را به سامانه تلفنی ۱۱۲ ندای امداد اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

راه اندازی ۹۷ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.