سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد نشنال‌ریویو از توهین‌های کلینتون به آمریکایی‌ها به بهانه مخالفت با ترامپ

پایگاه اینترنتی نشنال ریویو در مطلبی از توهین‌های نامزد شکست‌خورده انتخابات آمریکا به آمریکایی‌ها به بهانه مخالفت با رئیس‌جمهور این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان نشنال‌ریویو در گزارشی نوشت: اظهارات «هیلاری کلینتون» نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ در هند به هیچ وجه غافلگیر کننده نبودند و فقط مثالی از تلاش‌های فریبکارانه او بودند. نگارنده گزارش نوشت: تمام بحث‌ها درباره اظهارات کلینتون در هند هیچ احساسی به من نمی‌دهد. صادقانه بگویم گفته‌های کلینتون به هیچ وجه غافلگیر کننده نبودند.

این پاسگاه اینترنتی با اشاره به سفر اخیر نامزد شکست‌خورده انتخابات آمریکا به هند نوشت: کلینتون گفت کسانی که به ترامپ رای دادند مایل نبودند سیاهپوستان حقی داشته باشند، آن‌ها حتی دوست نداشتند زنان شغلی به دست آورند. همچنین زنان سفیدپوست تحت تاثیر همسرانشان وادار شدند به ترامپ رای بدهند.

در ادامه این گزارش آمده است: بله، کلینتون نیمی از مردم آمریکا را نژادپرست توصیف کرد. او زنانی را که به ترامپ رای دادند افراد بی فکری توصیف کرد که تحت تاثیر همسرانشان هستند و انسان واقعی نیستند. کلینتون قبلاً هم این حرف‌ها را گفته است و ما می‌دانیم او اینگونه فکر می‌کند. کلینتون در زمان برگزاری انتخابات ۲۰۱۶ گفت: نیمی از حامیان دونالد ترامپ «نژادپرست، بیگانه هراس‌، اسلام ستیز و رقت انگیز هستند».

کلینتون سال گذشته در مصاحبه با «ان پی آر» گفت زنان به شدت تحت فشار پدران، همسران و کارفرمایان مرد هستند که به «این دختر» رأی ندهند. رسانه‌ها این اظهارات را به طور گسترده‌ای پوشش دادند، اما شنیدن این حرف‌ها از کلینتون واقعاً غافلگیرکننده نبود. او کمی بعد گفت از گفتن این حرف‌ها قصد بی احترامی نداشته است. اما او به وضوح قصد بی احترامی داشت.

نگارنده در ادامه می‌نویسد: حامیان ترامپ دلایل مختلفی برای انتخاب او دارند حتی ممکن است آن‌ها فقط به این دلیل که او را در برنامه تلویزیونی «کارآموز» دیده‌اند، انتخابش کرده باشند. اما کلینتون فکر می‌کند حامیان ترامپ فقط نژادپرستان و زنانی هستند که استقلال ندارند. همه کسانی که این حرف‌ها را شنیده‌اند می دانند که این دیدگاه پایدار و پیوسته کلینتون است. من از کلینتون سپاسگذار خواهم بود اگر به شعور من توهین نکند و نگوید حرف‌هایش را اشتباه فهمیده‌ام.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.