سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین : کمبود منابع آبی و اقتصاد دو مسئله مهم استان است

استاندارقزوین گفت: کمبود منابع آبی و اقتصاد دو مشکل اصلی استان است که باید در سال جدید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید افزود: ازطریق منابع و امکانات دولتی باید برای انتقال آب تلاش کرد و جا دارد که بهره برداران همکاری لازم را داشته باشند، در غیر این صورت به طور جدی با مشکل کم آبی و محیط زیستی همراه است.

وی گریزی به مسئله اقتصاد زد و گفت: مشکلات اقتصادی از دغدغه‌های مهم مسئولان است که باید با تقویت بخش صنعت و رونق دادن به این بخش در مسیر شکوفایی حرکت کرد.

زاهدی گفت: برای تقویت اقتصاد استان، توجه به موضوع گردشگری ضروری است و می‌توان از موقعیت تاریخی و جغرافیایی قزوین در این زمینه بهره برد.

استاندار گفت: حوزه فرهنگ و هنر و توجه به حوزه ورزش هم باید مورد توجه کافی قرار بگیرد و تلاش مسئولان استان این است که مردم قزوین در فضایی آرام در فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری کالا‌های غیر نفتی در سال ۹۶ از استان گفت:: نرخ بیکاری هم یک و هشت دهم درصد در سال گذشته کاهش یافت.

زاهدی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات، ۹۰۰ واحد تولیدی - صنعتی به چرخه تولید برگشتند، گفت: تداوم این مسیر از اولویت‌های سال جدید در استان قزوین است.

انتهای پیام/

تبریک نوروزی استاندار قزوین

برچسب ها: نوروز ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.