سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک گور ۳۶۰۰ ساله در شهر باستانی آرماگدون+ تصاویر

محققان اخیراً مقبره‌ای را در شهر تاریخی آرماگدون پیدا کرده‌اند که ۳۶۰۰ سال دست نخورده باقی مانده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ایندیپندنت در گزارشی نوشت: شما حتماً داستان آرماگدون را شنیده‌اید. گفته می‌شود این شهر باستانی شاهد جنگ‌های تاریخی زیادی بوده است و پیشگویی‌ها نشان از آن دارند که جنگ دیگری در آخر الزمان در این شهر به وقوع خواهد پیوست؛ اما بهتر است بدانید این شهر باستانی یک مکان واقعی است و باستان‌شناسان بیش از 100 سال است که روی این شهر کار می‌کنند و مقبره‌ها و دیوارهای بسیار قدیمی در آن کشف کرده‌اند.

محققان اخیراً مقبره‌ای را در این مکان پیدا کرده‌اند که 3600 سال دست نخورده باقی مانده است. این قبر متعلق به یک خانواده است: یک مرد 40 تا 60 ساله، یک زن تقربیاً 30 ساله و یک کودک 8 تا 10 ساله. با توجه به اقلام موجود در این گور، از جمله جواهرات طلا و نقره، عاج های کنده‌کاری شده، گلدان‌های سرامیکی و کوزه‌های سنگی، به نظر می‌رسد آنها از اعضای یک خانواده سلطنتی یا جز طبقه فرهیخته جامعه بوده‌اند.

یکی از حفاران این شهر باستانی در مصاحبه با «نشنال‌جئوگرافیک» گفت: «این مقبره شبیه یک یادبود ساخته شده و نزدیک قصر سلطنتی واقع شده به همین دلیل مشخص است افراد دفن شده از اعضای خانواده سلطنتی بوده اند».

این اکتشاف به مشخص شدن شجره‌نامه فرمانروایانی که پیش از حمله مصر بر این منطقه حکومت می‌کردند، کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کشف مقبره ۳۶۰۰ ساله در آرماگدون+ تصاویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.