سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

برخورد با متخلفان برگزاری کلاس‌های نوروزی

مدیر کل آموزش و پرورش از برخورد جدی با مراکزی که برای برگزاری دوره‌های نوروزی مبالغی بیش از حد استاندارد اخذ می‌کنند، خبر داد.

عباسعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور و فرصت‌های مطالعاتی که در ایام نوروز برخی از موسسات و مدارس برگزار می‌کنند، عنوان کرد: برای برگزاری این دوره‌ها مبالغی در نظر گرفته شده است که باید میزان آن طبق ضوابط آموزش و پرورش باشد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها برای آگاهی از میزان مبالغ در نظر گرفته شده برای این کلاس‌ها با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش در هر منطقه می‌توانند از مبلغ این دوره مطلع شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای آموزشگاه‌ها و مدارسی که بیش از مبلغ تعیین شده اخذ وجه دارند، چه اقدامی انجام می‌شود، گفت: اولیا در صورت مشاهده مغایرت بین مبلغ تعیین شده و مبلغ اخذ شده می‌توانند این موضوع را با آموزش و پرورش در میان بگذارند که بنابر نوع تخلف اقداماتی برای مدارس و مراکز متخلف در نظر می‌گیریم به عنوان مثال یک مورد تخلف با مبلغ بالا داشتیم که تذکر لازم نسبت به دریافت وجه واقعی از اولیا به این مرکز داده شد.

باقری تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها معمولا با هدف آمادگی کنکور برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود و مدارس و مراکزی که این خدمت را انجام می‌دهند برای آموزش و پرورش تعیین شده و مورد تایید قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

مقررات برگزاری کلاس کنکور در مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.