سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمای خرید قاب عکس‌های دیجیتال

امروزه قاب عکس‌های قدیمی جای خود را به قاب عکس‌های دیجیتال داده است که می‌تواند عکس‌های شما را جذاب‌تر و زیباتر نمایش دهد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قاب عکس‌های قدیمی و ساده جای خود را به قاب عکس‌های دیجیتال داده است که می‌تواند عکس‌های شما را بصورت جذاب‌تر و زیباتر نمایش دهد.

قاب عکس‌های دیجیتال با قابلیت‌های فراوان و جالبی که دارند، توانسته اند به راحتی جای خود را در بین افراد پیدا  و افراد را به سمت خود جذب کنند.

البته خرید این نوع قاب عکس‌ها ممکن است در بازار دچار سردگمی شوند که پیشنهاد می‌شود، قبل از خرید نکات و پیشنهادات زیر را در نظر داشته باشید:

- عواملی از جمله دارا بودن قابلیت‌های پیشرفته و جذاب می‌تواند، توجیه خوبی برای بالا بودن قیمت برخی از این قاب عکس‌ها باشد.

- دارا بودن ویژگی صفحه لمسی و وای ، فای قاب عکس یکی از فاکتور‌های انتخاب برای افراد است.

- دارا بودن قابلیت شبکه بندی وای ـ. فای (Wi-Fi networking) قاب عکس‌ها که با فراهم کردن رابط کاربری از طریق وب فرستادن مستقیم عکس‌ها از فیس بوک به قاب و دیدار دوستان را ممکن می‌سازد.

- دارا بودن باتری قابل شارژی و با دوام طولانی می‌تواند یکی از فاکتور‌های ضروری این قاب عکس‌ها باشد.

- دارا بودن قابلیت تنظیم روشنایی که باعث می‌شود جزئیات را در عکس‌ها بهتر مشاهده کنید.

- دارا بودن حسگر ریموت می‌تواند به شما کمک کند و به عنوان مرکز هواشناسی سیار عمل کند و به صورت بیسیم (wireless) درجه حرارت محیط خارج و رطوبت هوا را به شما گزارش می‌دهد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.