سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای آذربایجان شرقی صاف تا نیمه ابری

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: هوای این استان در ۶ روز آینده و تا روز یکشنبه پنجم فروردین صاف تا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده باران است به طوری که برای گردشگری مساعد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اشجعی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: براساس آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان در تعطیلات نوروزی برای گردش و استفاده از طبیعت مساعد است.

وی اظهار کرد: امروز هوای استان صاف تا نیمه ابری در اواخر وقت ابری و در بعضی نواحی به ویژه نواحی شرقی و شمالی با احتمال بارش پراکنده باران همراه است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: فردا نیز هوای استان ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات و نواحی سردسیر با بارش برف پیش بینی می‌شود که از شب از مقدار ابر‌ها کاسته و دما به صورت نسبی کاهش می‌یابد.

اشجعی ادامه داد: روز پنجشنبه دوم فروردین هوای استان صاف تا نیمه ابری در برخی نواحی غبارآلود بوده و روز جمعه همراه با افزایش دما خواهد شد.

وی گفت: روز شنبه هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک، تداوم افزایش دما به ویژه در منطقه ارسباران بوده و از روز یکشنبه در برخی نواحی احتمال بارش باران همراه با وزش باد گاهی به نسبت شدید و کاهش دما وجود دارد.

اشجعی افزود: هم اکنون دمای هوای تبریز ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر بوده و کلیبر با ۱۷ درجه و بستان آباد با ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهر‌های استان هستند.

 

انتهای پیام/ش

 دمای هوای تبریزهم اکنون ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.