سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نوروز ۹۷ برنامه های فرهنگی و تفریحی بسیار جذابی در باغ فدک برگزار می شود

مسئول ستاد اجرایی منطقه هفت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:در نوروز ۹۷ برنامه های فرهنگی و تفریحی بسیار جذابی در باغ فدک برگزار می شود تا مسافران با خاطرات خوب به شهر خود بازگردند.

علی اصغر شاطوری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر از چند ماه گذشته برنامه‌ریزی های لازم را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تمام تسهیلات لازم برای اسکان مسافران در باغ فدک پیش بینی شده است، افزود: در نوروز ۹۷ برنامه های فرهنگی و تفریحی بسیار جذابی در باغ فدک برگزار می شود تا مسافران با خاطرات خوب به شهر خود بازگردند.

شاطوری با بیان اینکه بازارچه فرهنگی برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران نوروزی در باغ فدک راه اندازی می شود، ادامه داد: در سال های گذشته از ورود مجردها به باغ فدک ممانعت می شد، ولی امسال با پیش بینی تمهیدات لازم ورود این افراد مانعی به این باغ ندارد.

وی تاکید کرد: برای لحظه تحویل سال نیز برنامه‌های ویژه و متنوعی توسط معاونت فرهنگی منطقه ۷ پیش‌بینی شده تا مسافران، نوروزی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در باغ فدک تجربه کنند.

 

انتهای پیام/م

باغ فدک آماده اسکان موقت به مسافران نوروزی است

برچسب ها: نوروز 97 ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.