سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدارهای ترافیکی به رانندگان در ایام نوروز در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از هشدارهای ترافیکی به رانندگان در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: از ابتدای نوروز ۹۷ تعداد ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس با تجهیزات کامل در اختیار ، جاده های استان ایلام را پوشش داده و رفتار های ترافیکی رانندگان را رصد خواهند داد.


وی ادامه داد : بیشترین حوادث و تلفات انسانی در نوروز سال گذشته به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده که می طلبد رانندگان در این ایام با صبر و حوصله و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت ، آرامش را برای خود و خانواده و سایر کاربران ترافیک جاده ای به ارمغان آورده تا انشاالله شاهد حوادث رانندگی در این ایام نباشیم.


وی خاطر نشان کرد: کلیه محورهای مواصلاتی استان توسط دوربین های ثابت هوشمند نظارتی ثبت تخلفات و دوربین های سیار در اختیار مامورین پلیس راه و سامانه سپهتن نصب شده در داخل خودروهای عمومی مسافربری به صورت شبانه روزی رفتار های ترافیکی رانندگان را کنترل خواهند کرد.


وی در پایان با اشاره به اینکه در این ایام افزایش تردد ها و مسافرت های درون استانی و بین استانی را در جاده ها، شاهد خواهیم بود.

 

*توصیه رئیس پلیس راه ایلام به رانندگان  :


۱_از عجله و شتاب بی مورد در رانندگی خودداری کنید.
۲_خستگی و خواب آلودگی یکی از مهمترین عامل های اصلی در تصادفات است ، پس به یاد داشته باشیم هیچ جایگزینی بهتر از خواب برای رفع خستگی و خواب آلودگی نیست و فاصله بین بیداری و خواب بسیار کمتر از زمان یک پلک زدن است و متاسفانه بین خستگی و خواب آلودگی در رانندگی با حوادث هیچ فاصله ای نیست.
۳_استفاده از کمربند ایمنی در رانندگی برای راننده و سرنشینان الزامی است.
۴_استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ممنوع است .
۵_ حرکت کردن دربین خطوط نشانه فرهنگ صحیح رانندگی است
۶_در حین رانندگی باید ششدانگ حواس راننده به جلو باشد .

 

انتهای پیام/ع

توصیه های رئیس پلیس راه ایلام به رانندگان در ایام نوروز 97 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.