سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از سرقت در مازندران

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گامی موثر در کاهش و پیشگیری از سرقت در مازندران است

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گامی موثر در کاهش و پیشگیری از سرقت است.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس، برقراری نظم و امنیت عمومی و کاهش و پیشگیری از جرایم را از اهداف مهم این طرح اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش حجم تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان و حضور مسافران در اماکن تفریحی و گردشگری استان حضور پر رنگ پلیس در جامعه لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به احتمال وقوع سرقت در سطح جامعه بر حضور فعال و هدفمند گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از سرقت تاکید کرد و گفت: باید با کشف علمی جرم و شناسایی نقاط آسیب پذیر و جرم خیز، زمینه‌ها و بستر‌های وقوع جرم را از سارقان گرفت.

سردار میرفیضی یکی از راهکار‌های پیشگیری و کاهش جرائم را تعامل و همکاری مردم با پلیس برشمرد و افزود: با آگاهی بخشی و هشدار به شهروندان با استفاده از ظرفیت رسانه‌های گروهی و فضای مجازی می‌توان گام موثری در کاهش و پیشگیری از سرقت برداشت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ایجاد ایستگاه‌های پلیس در مراکز شهرستان ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان از به کارگیری بیش از هفت هزار نیروی پلیس در استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی و خدماتی خبر داد.

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش حجم تردد خودرو‌ها در چند روز آینده بر تعامل و همکاری تنگاتنگ صدا وسیما برای اطلاع رسانی و آگاهسازی وضعیت محور‌های مواصلاتی از طریق رسانه ملی تاکید کرد.

وی گفت: توجه به اقدامات پیشگیرانه انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز شاهد کمترین حوادث رانندگی در جاده‌ها باشیم.

انتهای پیام /ر

نیروی اانتظامی برای پیشگیری از سرقت در مازندران

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.