سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی خبر داد؛

اعزام نوروزی بیش از 60 کاروان دانشگاهی به عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام بیش از ۶۰ كاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات در نوروز ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در هجدهمین دوره اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به عتبات بیش از 95 هزار نفر ثبت نام كردند كه از این تعداد 17 هزار نفر تا اواسط اردیبهشت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به مشغله‌های اساتید دانشگاه ها، كاروان‌های نوروزی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیشتر از میان اساتید انتخاب شده‌اند و در مجموع بیش از 60 كاروان از دانشگاهیان در ایام نوروز به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

برگزاری جلسه توجیهی برای زائران دانشگاهی

وی از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی برای زائران عتبات یک هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همایش استانی، جلسه آموزشی با حضور اعضای كاروان‌های اعزامی حدود یک هفته قبل از سفر در استان ها برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین دانشگاهی سه‌شب در نجف اشرف، سه‌شب در كربلای معلی و یک شب در كاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره‌برداری بیشتر زائرین از سامرا و كاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در كاظمین را افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی یادآور شد: با همكاری سازمان حج و زیارت و شركت شمسا مطلوب‌ترین هتل‌های موجود در عراق برای زائرین دانشگاهی تدارك دیده شده است. همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همكاری بعثه مقام معظم رهبری در عراق، برنامه‌های فرهنگی و زیارتی ویژه‌ای برای كاروان‌های دانشگاهی برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.