سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی برای نابودی تروریست‌ها

پیشروی یگان‌های ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق برای نابودی و ریشه‌کن کردن تروریست‌ها ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)؛ پیشروی یگان‌های ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق برای نابودی و ریشه‌کن کردن تروریست‌ها ادامه دارد.

یگان‌های ارتش سوریه با پاکسازی کامل دو شهرک سقبا و کفر بطنا در بخش جنوبی غوطه شرقی از حضور تروریست‌های مسلح، به دستاورد جدیدی در مسیر آزاد سازی کامل منطقه غوطه شرقی از اشغال جبهه النصره و گروه‌های تروریستی وابسته به آن دست یافتند.

منابع خبری اعلام کردند یگان‌های ارتش سوریه طی چند ساعت گذشته دست به عملیات نظامی فشرده‌ای علیه مواضع تروریست‌ها در غوطه شرقی زدند و طی آن تاکتیک‌های مناسبی را برای حفظ جان غیر نظامیان که هنوز در این منطقه زندگی می‌کنند، اجرا کردند.

منابع خبری یادآور شدند با توجه به اینکه عملیات نظامی ارتش در مناطق مسکونی منطقه غوطه شرقی ادامه دارد، نیرو‌های سوریه می‌کوشند برای حفظ جان غیرنظامیان شیوه‌ها و تاکتیک‌های مناسبی را به کار گیرند، چون هنوز تعداد زیادی از شهروندان در خانه هایش در انتظار ورود ارتش سوریه هستند تا آنان را از اسارت گروه‌های تروریستی نجات دهند.

منابع خبری تاکید کردند یگان‌های ارتش سوریه آخرین مقر تروریست‌ها در دو شهرک سبقا و کفربطنا در بخش جنوبی غوطه شرقی را در هم شکستند و در این عملیات تلفات و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کردند.

این منابع افزودند یگان‌های ارتش سوریه می‌کوشند ساکنان دو شهرک سبقا و کفربطنا در خانه هایشان در امنیت کامل باشند و در عین حال یگان‌های مهندسی ارتنش عملیات جستجو و پاکسازی خیابان ها، ساختمان‌ها و تونل‌های زیر زمینی از انواع مین و تله‌های انفجاری را آغاز کردند.

عملیات نظامی ارتش سوریه در غوطه شرقی به موازات ادامه تلاش‌های آن برای حفظ امنیت گذرگاه‌ها در بخش‌های مرکزی و شمالی این منطقه ادامه دارد تا شرایط و فرصت لازم برای خروج غیر نظامیانی که هنوز در محاصره تروریست‌ها قرار دارند، فراهم شود.

در چهار روز گذشته هزاران غیر نظامی سوری توانستند از منطقه غوطه شرقی خارج شوند.

ستاد کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه روز شنبه اعلام کرده بود نیرو‌های سوری و متحدان آن توانستند بیش از ۷۰ درصد از مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی را آزاد کنند.

انتهای پیام/

ارتش سوریه برای پاکسازی غوطه شرقی همچنان به پیشروی خود ادامه می‌دهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.