سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

سرمایه اصلی هر سازمانی نیروی انسانی است

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی است که باعث افزایش ارزش افزوده در سازمان می‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهندس فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در این همایش یک روزه که در سالن آمفی تئاتر اداره گاز منطقه ۱ سنندج برگزار گردید گفت: سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی است که باعث افزایش ارزش افزوده در سازمان می‌گردد.

وی افزود: هر سازمان برای توسعه خود نیاز به تولید دانش دارد و تولید دانش بدون بهره گیری از روش‌های پژوهشی امکان پذیر نمی‌باشد و یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی هر سازمان بستگی به تعداد پژوهش‌های دارد که در آن سازمان صورت می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه گفت:: اگر پژوهش و ژرف اندیشی در سازمانی حاکم نباشد منجر به رکود و سکون شده و با ماندگار شدن این بی تحرکی باعث نابودی سازمان می‌گردد.

وی گفت: این شرکت برای توانمند سازی نیروی‌های سازمانی شاغل قدم‌های مثبتی برداشته و علاوه بر آموزش‌های لازم برای بالا بردن دانش و آگاهی آن‌ها بذر پیشنهادی برای فعالیت‌های پژوهشی را فراهم نموده است.

در ادامه این سمینار مهندس فعله گری در مورد برگزاری این جلسات اظهار داشتند: یکی از وظایف مهم و اساسی شرکت‌های گاز استانی در حال حاضر حفظ و صیانت از تاسیسات و تجهیزاتی است که در داخل زمین مدفون است و در نیمه دوم عمر مفید بسر می‌برند و بایستی برای حفظ و نگهداری ازآن‌ها فکری اندیشید و تنها راهکار عملی، صرفا استفاده از تکنیک‌های نو و جدید برای نگهداشت این سیستم هاست و تنها راه چاره پژوهش است تا روش‌های نوین کشف گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهارداشت: مدیران سازمان‌ها می‌توانند با برگزاری این نوع سیمنار‌ها و با شناخت عوامل آسیب پذیر به کارکنان و ارائه برنامه‌های حرفه‌ای راه پیشرفت و توسعه سازمان را تضمین و باعث رشد و تعالی آن شد.

این مقام مسئول افزود: تحقیقات و پژوهش نیاز اساسی هر سازمان یا بنگاه اقتصادی است تا بتواند با تعریف پروژ‌های پژوهشی دانش بنیان و ارائه راه حل‌های عملی راه توسعه و اثربخشی سازمان را هموار سازد.

مهندس فعله گری انجام کار گروهی را زمینه ساز پیشرفت هر سازمان دانست و گفت: با پیاده سازی مبحث مدیریت دانش و با انجام کار گروهی نقاط ضعف و قدرت هر سازمان آشکار و با استانداردسازی روش‌های انجام کار می‌توان این دانش را به دیگران آموزش و منتقل کرد.

وی در مورد سبد انرژی خانوار‌ها و صنایع اظهار داشت: هم اکنون ۷۰ درصد سبد انرژی صنایع و خانوار‌ها با گاز طبیعی تامین می‌گردد و این حجم فراوان انرژی که با گاز طبیعی عجین است وظیفه ما در ارائه خدمات مستمر و مداوم سنگین‌تر و حساس‌تر می‌نماید و بایستی بسوی سرآمدی گام‌های بلندتری برداریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به اصل‌های سوم و چهارم سازمان سرآمد اشاره کرده و افزود: سومین اصل سازمان‌های سرآمد اصلاح فرآیند‌های ارائه خدمات به مشتری است که می‌تواند با بهبود مستمر سطح خدمات را ارتقاء بخشد و اصل چهارم نیز نقاط ضعف سازمان است که می‌توان با شناسایی این نقاط در جهت تقویت و اصلاح آن‌ها قدم برداشته و سازمان را با سرعت بیشتری بسوی تعالی سازمانی هدایت کرد.

در ادامه این جلسه سیروس علیرمایی رئیس امور پژوهش شرکت گاز استان کردستان در مورد عملکرد این امور توضیحاتی داده و گفت: در امور پژوهش اقدامات بسیار خوبی در زمینه حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی صورت گرفته و تحقیقاتی که در زمینه‌های علوم انسانی و فنی باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد که در سال ۹۶ تعداد ۳ پایان نامه و مقاله توسط این امور حمایت شده است.

وی افزود: در مورد تعریف استاندارد‌های مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های گازرسانی نیز با سازمان استاندارد استان کردستان تفاهم نامه همکاری منعقد تا در زمینه تعریف استاندارد‌های مورد نیاز و رعایت اصول و مقررات فنی همفکری لازم صورت گیرد.

علیرمایی در پایان سخنانش اظهار داشت: در زمینه استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر اقدامات بسیار ارزنده‌ای صورت گرفته و پانل خورشیدی برای تولید ۵۰ کیلو وات برق نصب و برنامه ریزی برای تولید ۲۰ کیلو وات برق جزء برنامه‌های آتی شرکت گاز استان کردستان می‌باشد و با این اقدامات این شرکت موفق به کسب رتبه برتر استانی در مورد صرفه جویی در منابع انرژی گردیده است.

سمینار یک روزه پژوهش در سالن آمفی تئاتر اداره گاز منطقه ۱ سنندج با حضور مدیریت و کارکنان کلیه واحد‌های شرکت گاز استان کردستان برگزار گردید.


انتهای پیام/ ی

شاخص‌های توسعه یافتگی هر سازمان بستگی به میزان پژوهش دارد

برچسب ها: اشتغال ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.