سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰۰ تومانی بهای بلیت متروی اصفهان

لایحه افزایش نرخ بهای ورودی مترو از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان امروز با ۱۱ رأی موافق و یک رأی مخالف در شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با لایحه افزایش نرخ بهای ورودی مترو از 500 تومان به 700 تومان، با توجه به تکمیل و افزایش طول مسیر خط یک و افزایش تعداد ایستگاه‌ها، موافقت کرده است.

این کمیسیون تاکید کرده است: ظرف مدت حداکثر 3 ماه گزارش تحلیلی از میانگین تعداد و زمان و طی مسافت هر سفر به صورت روزانه به همراه درآمد حاصل از فروش بلیت و سایر درآمدها و هزینه‌های شرکت مترو به تفکیک به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه شود.

شرکت مترو با توجه به تفاوت‌های فاحش درآمد و هزینه این شرکت، باید اقدامات عملی در جهت تشویق شهروندان به استفاده از مترو انجام دهد و نتیجه را ظرف مدت 3 ماه به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد:  محل ایستگاه‌های قطار شهری در تابلوهای شهری به شهروندان اطلاع‌رسانی و تسهیلات پارک دوچرخه در محل ایستگاه های قطار شهری ایجاد شود.

کوروش محمدی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تنها مخالف لایحه افزایش نرخ بهای ورودی مترو از 500 تومان به 700 تومان بود که در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: هر وقت مدت زمان سرفاصله مترو از 15 دقیقه به 4 دقیقه کاهش یافت، این افزایش قیمت 200 تومانی باید صورت گیرد.

اما  در پایان این لایحه با 11 رأی موافق و یک رأی مخالف  در شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب  رسید.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.