وی تغییرات قوانین داوری مورد تایید اتحادیه جهانی کشتی را به شرح زیر اعلام کرد:
ماده ۸: شفاف سازی در مورد معیارهای رده بندی در سیستم نوردیک
ماده ۲۱: داوران اجازه بازبینی فیلم در هنگام مشورت با یکدیگر را ندارند، بازبینی فیلم تنها در هنگام چَلنج امکان پذیر است.
ماده ۴۷: - محدودیت زمانی کم کاری در رشتهی فرنگی حذف شد و دستور نشستن در خاک برای کشتی گیران، محدود به ۱ مرتبه در هر تایم از کشتی است.
-. جریمه کشتی منفی در رشتهی آزاد با ۱ اخطار برای خاطی و ۱ امتیاز برای حریفش و در رشتهی فرنگی با ۱ اخطار و ۲ امتیاز خواهد بود.
ماده ۴۹: جریمه فرار از فن با ۱ اخطار برای خاطی و ۱ امتیاز برای حریفش در رشتهی آزاد و در رشتهی فرنگی با ۱ اخطار و ۲ امتیاز برای حریف مقابل خواهد بود.
ماده ۵۰: جریمه فرار از تشک مشابه فرار از فن میباشد با این تفاوت که درحالتِ خطر کشتی گیر خاطی در هر دو رشته با ۱ اخطار و ۲ امتیاز برای حریف جریمه خواهد شد.
ماده ۵۲: - در کشتی فرنگی، اگر کشتی گیر مهاجم مرتکب خطای پا شود:
- در اولین خطا: تذکر
- در دومین خطا: اخطار و ۱ امتیاز
- در کشتی فرنگی، اگر کشتی گیر مدافع مرتکب خطای پا شود:
- در اولین خطا: اخطار و ۲ امتیاز
- در دومین خطا: دیسکالیفه
ماده ۵۳: در صورت انجام اعمال خشونت آمیز و غیر ورزشی، کشتی گیرِ متخلف کارتِ قرمز دریافت خواهد کرد (دیسکالیفه میشود).
سایر مادهها نیز به واسطه این تغییرات به روز شده اند.
انتهای پیام/