سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های گروه معارف شبکه سه در ایام نوروز

گروه معارف شبکه سه سیما، همزمان با تقارن نوروز و ماه رجب برنامه‌های مختلفی را پخش می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزهای آغازین سال 1397 مصادف با ایام پرفضیلت ماه رجب است. به همین دلیل شبکه سه سیما برنامه های مختلفی برای این ایام تدارک دیده است.

سمت خدا

برنامه سمت خدا با موضوع سیره امام علی علیه السلام و با حضور اساتید گرانقدر چون حجج اسلام قرائتی ، میرباقری ، فرحزاد ، نظری منفرد ، عابدینی، رفیعی ، لقمانی، ماندگاری و حسینی قمی به بیان فضایل امیرالمومنین علی علیه السلام می پردازد. این برنامه ها از آستان مقدس حضرت امام علی در نجف، امام حسین علیه السلام در کربلا، کاظمین، مشهد رضوی، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) ، حرم حضرت عبدالعظیم، مشهد اردهال و مسجد مقدس جمکران، هر روز ساعت 13:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در روزهای شهادت امام هادی علیه السلام و میلاد امام جواد علیه السلام (اول و هشتم فروردین ماه)، محور برنامه ها در خصوص سیره این بزرگواران خواهد بود.

همچنین در روزهای سیزده و چهارده و پانزدهم رجب که همزمان با ایام اعتکاف و سالروز میلاد حضرت امام علی علیه السلام و آغاز دهمین سال فعالیت برنامه سمت خداست ، سه مستند از حضور زائر اولی ها در عتبات عالیات پخش می شود .

 

شاد باشیم

مجموعه برنامه «شاد باشیم» به تهیه کنندگی سعید عباسی به موضوع شادی ، شادمانی و همچنین جایگاه شادی در اسلام با حضور هنرمندانی چون رسول نجفیان، حسین رفیعی، نجم الدین شریعتی، امیر کربلایی و ... می پردازد. اجرای این برنامه برعهده شهرام شکیباست.

مجموعه برنامه شاد باشیم با هدف شاد زیستن در ۱۴ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از چهارشنبه اول فروردین ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

مجموعه زیباتر از زندگی

مجموعه مستند «زیباتر از زندگی» در ۱۶ قسمت ۲۵ دقیقه ای، به تهیه کنندگی میر کیوان خلیل از اول فروردین ماه ۹۷ هر روز روانه آنتن خواهد شد.

این مجموعه مستند با استفاده از فرم و ساختاری بدیع و متناسب با حال و هوای ایام نوروز به موضوع حرکت ملی راهیان نور و به خصوص حضور دانشجویان و جوانان در این عرصه می پردازد.

در این مجموعه مستند علاوه بر یادمان های دفاع مقدس، زیبایی ها و چشم اندازهای شهرهای جنوبی کشور نیز به تصویر کشیده می شود که منجر به افزایش زیبایی بصری و جذابیت این مجموعه مستند خواهد شد. مجموعه زیباتر از زندگی در شهرهای آبادان ، خرمشهر ، اهواز ، دزفول ، سوسنگرد ، هویزه ، اندیمشک و دیگر شهر های جنوبی کشور تصویربرداری شده است.

همچنین، برنامه‌های زلال سخن (پخش سخنرانی کارشناسان دینی) هر روز ساعت ۶:۱۰ ، پنجره‌ای به بیکرانه ها (۶ و ۷ فروردین) ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برنامه های قرآنی شبکه سه در تعطیلات نوروز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.