سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظی در دیدار با وزیر خارجه عمان:

روابط اقتصادی تهران – مسقط باید متناسب با روابط سیاسی دو کشور گسترش یابد

ریئس دفتر رییس جمهور گفت: دستگاه‌های مرتبط ایران و عمان در راستای توافقات فیمابین در مسیر گسترش روابط اقتصادی فعال‌تر شوند.

 به گزارش دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی ریئس دفتر رییس جمهور  روز یکشنبه در دیدار یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان، با اشاره به سوابق مثبت و روابط حسنه و دیرین تهران – مسقط، گفت: باید با افزایش مراودات بین مقامات مختلف دو کشور، روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را بیش از پیش گسترش و ارتقا داد.

وی ادامه داد: روابط اقتصادی تهران – مسقط باید متناسب با روابط سیاسی دو کشور گسترش یابد و ضروری است دستگاه‌های مرتبط در راستای توافقات فیمابین در مسیر گسترش روابط اقتصادی فعال‌تر شوند.

رئیس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی ایران به جنگ یمن، نگاهی انسانی است، اظهار داشت: درگیری و ناامنی های جاری در منطقه، سرمایه های انسانی و مادی مسلمانان را از بین می برد، در حالی که این سرمایه ها باید صرف رشد و رفاه مردم و ملتهای منطقه شود.

یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان نیز در این دیدار با اشاره به تمایل کشورش برای گسترش روابط دو کشور در عرصه های مختلف، بر لزوم ارتقای سطح روابط اقتصادی تهران – مسقط، متناسب با روابط سطح بالای سیاسی دو طرف تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: هیئت دولت ، عمان ، روحانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.