وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح جلوگیری از تخلفات احتمالی است، گفت: در طرح نظارت نوروزی به دو بخش کالا و خدمات نظارت خواهد شد.
فغفوری با بیان اینکه در بخش کالایی به عرضه و فروش کالاهایی از جمله پوشاک آجیل و خشکبار، میوه، گوشت قرمز و منجمد، تخممرغ و شیرینی نظارت میشود، گفت: همچنین در بخش خدمات نیز به مراکزی از جمله مراکز اقامتی رستورانهای بین راهی، قالیشویی، خشکشویی و تعمیرگاههای خودرو و مراکز فروش بلیت نظارت میشود.
فغفوری با اشاره به اینکه اجرای این طرح با فعالیت 30 بازرس صورت میگیرد، گفت: بازرسی از واحدها در قالب گشت مشترک با حضور نماینده تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، دانشگاه علوم پزشکی ، دامپزشکی و میراث فرهنگی صورت می گیرد.
وی با اشاره به رسیدگی به شکایات مردمی در اسرع وقت ادامه داد : هم اکنون تلفن 124 در طول روز آمادگی دریافت شکایات مردمی را دارد و به محض وصول شکایت کد رهگیری به فرد داده شده و حداکثر ظرف مدت یک الی دو روزه نتیجه رسیدگی به فرد اعلام می شود.
انتهای پیام/ن