سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

به منظور تامین رفاه مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها ، بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان تشدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح تشدید نظارت نوروزی از 25 بهمن‌ماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح جلوگیری از تخلفات احتمالی است، گفت: در طرح نظارت نوروزی به دو بخش کالا و خدمات نظارت خواهد شد.

فغفوری با بیان اینکه در بخش کالایی به عرضه و فروش کالاهایی از جمله پوشاک آجیل و خشکبار، میوه، گوشت قرمز و منجمد، تخم‌مرغ و شیرینی نظارت می‌شود، گفت: همچنین در بخش خدمات نیز به مراکزی از جمله مراکز اقامتی رستوران‌های بین راهی، قالیشویی، خشکشویی و تعمیرگاه‌های خودرو و مراکز فروش بلیت نظارت می‌شود.

فغفوری با اشاره به اینکه اجرای این طرح با فعالیت 30 بازرس صورت می‌گیرد، گفت: بازرسی از واحدها در قالب گشت مشترک با حضور نماینده تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، دانشگاه علوم پزشکی ، دامپزشکی و میراث فرهنگی صورت می گیرد.

وی با اشاره به رسیدگی به شکایات مردمی در اسرع وقت ادامه داد : هم اکنون تلفن 124 در طول روز آمادگی دریافت شکایات مردمی را دارد و به محض وصول شکایت کد رهگیری به فرد داده شده و حداکثر ظرف مدت یک الی دو روزه نتیجه رسیدگی به فرد اعلام می شود.

انتهای پیام/ن

اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.