سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم وجود ندارد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت:هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛امیر علی مسیبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت: طبق مصوبات ستاد تنظیم بازار ، میوه شب عید شامل سیب و پرتقال به اندازه کافی در سردخانه های استان دپو شده و از دو روز گذشته در سطح استان در حال توزیع می باشد.

وی افزود : سیب با قیمت 1800 تومان و پرتقال با قیمت 1600 تومان در زنجان توسط شرکت های تعاونی مصرف و فروشگاههای بزرگ و در شهرستان ها توسط اتحادیه تعاون روستایی عرضه می شود.

مسیبی با اشاره به ذخیره سازی برنج وارداتی ، گندم ، گوشت منجمد و مرغ منجمد به میزان کافی در انبارها افزود : هم اکنون این اقلام در واحدهای صنفی دارای مجوز استان توزیع می شود، همچنین تخم مرغ با قیمت 12 هزارو 600 تومان در 30 واحد صنفی استان در حال عرضه می باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان خاطر نشان کرد : خوشبختانه در استان کلیه اقلام مورد نیاز مردم به وفور یافت می شود و با مصوبه ستاد تنطیم بازار مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت ها ، اقدامات لازم صورت گرفته تا مردم با خیالی آسوده اقلام مورد نیاز خود را تامین و به استقبال سال جدید بروند.

انتهای پیام/ن

توزیع میوه شب عید در زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.