سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد؛

برگزاری مراسم نوروزخوانی در فرودگاه مهرآباد

مراسم استقبال از گردشگران نوروز ۹۷ با اجرای نوروزخوانی و برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: در هماهنگی که با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد صورت گرفت، مراسم استقبال از گردشگران نوروز 97 با اجرای مراسم نوروزخوانی و برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در ترمینال های فرودگاه مهرآباد برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: اولین تصویر در ذهن گردشگران داخلی و خارجی در مبادی ورودی از جمله فرودگاه شکل می گیرد، اگر در ایجاد اولین تصویر از فرهنگ، جاذبه ها و سطح خدمات رسانی موفق عمل کنیم قطعا رضایت خاطر بیشتری به گردشگران هدیه داده ایم.

بزرگ نیا افزود: اگر نام بین‌المللی را بر خدمات فرودگاهی می‌نهیم، باید همه دستگاه‌های مرتبط کمک کنند تا بهترین خدمات به مسافران و گردشگران عرضه شود.

وی گفت: با هماهنگی با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد مقرر شد تا در ایام نوروز 97 مکانی برای عرضه صنایع دستی و سوغات فاخر تهران به گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: خدمات مطلوب در مبادی ورودی موجب می‌شود تا گردشگران به‌هنگام سفر به استان تهران دچار سردرگمی نشوند.

انتهای پیام/

نوروزخوانی در مهرآباد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.