سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان ۸۹ هزار نفر در شهرستان اهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از ویزیت رایگان ۸۹ هزار نفر در شهرستان اهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر؛ نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در نشست خبری گفت: ۸۹ هزار نفر از ابتدای سال جاری تاکنون ویزیت رایگان شدند که از این تعداد ۸۳ نفر بیمار دیابتی، ۴۴۵۳ نفر بیمار اعصاب و روان و ۴۲۰۰ نفر بیمار مبتلا به فشار خون شناسایی شده است.

وی از آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان در سه حوزه بهداشت، درمان و فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته درون سازمانی در حوزه‌های فوق تمامی واحد‌ها به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی از عموم شهرندان خواست در صورت داشتن شکایت، پیشنهاد و مشکلات بهداشتی با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۹۱۳۱ بهداشت محیط تماس حاصل نمایند.

نیرپور با اشاره به احداث کلینیک تخصصی بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این واحد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در چهار طبقه طراحی شده که طی ماه‌های آینده شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود که یکی از طبقات آن به عنوان کلینیک تخصصی سرطان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان اهر در شاهراه اتصال به شهرستان‌های خداآفرین، کلیبر، هوراند و هریس واقع شده است، گفت: بیماران این منطقه از بیمارستان اهر استفاده می‌کنند و باید اورژانس بیمارستان پتانسیل پذیرش بیماران زیادی را داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر اظهار کرد: فضای استاندارد با یکهزار و ۸۰۰ متر مترمربع برای بخش زایمان طبیعی تحت عنوان (LDR ال دی آر) طراحی و به فضای فعلی بیمارستان باقرالعلوم اهر اضافه شده است.

نیرپور به توسعه بخش‌های دیگر بیمارستان باقرالعلوم اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم برای اولین بار در منطقه ارسباران، تعداد تخت‌های آی سی یو و سی سی یو بیمارستان اهر از ۴ تخت به ۱۰ تخت افزایش یافت و دستگاه‌های لاپاروسکوپی و اندوسکوپی را ترمیم و ارتقاء دادیم.

وی همچنین از راه اندازی بخش ان آی سی یو با ظرفیت ۶ تخت و با اشتغال ۱۰۰ درصدی بیماران خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم در سال آینده بخش روان‌پزشکی را در بیمارستان اهر راه‌اندازی کنیم.

نیرپور در خصوص کیفیت آزمایشگاه در اهر نیز خاطر نشان کرد: با همکاری کارکنان آزمایشگاه، آزمایشگاهی باکیفیت با اعتبار ۴ میلیارد ریال احداث شد که به عنوان دومین آزمایشگاه نمونه در سطح استان شناخته شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر ادامه داد: تمامی موارد لازم برای تأمین سلامت مردم در این شهرستان فراهم است که از این موارد می‌توان به دندان‌پزشکی، بیماریابی و خدمات پایه درمانی اشاره کرد.

نیرپور با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب در اورژانس بیمارستان اهر افزود: اورژانس روزانه بیش از ۴۰۰ نفر را ویزیت می‌کند.

شهرستان اهر دارای ۷۸ خانه بهداشت روستایی است که هر کدام برای بیش از یک هزار نفر جمعیت خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ش

راه اندازی بخش ان آی سی یو درشبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر

برچسب ها: اشتغال ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.