سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۲۰ اکیپ نوروزی ۹۷ درعرصه‌های منابع طبیعی غرب مازندران

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر از ۲۰ اکیپ گشت و مراقبت برای جلوگیری از تخلفات درمنابع طبیعی غرب مازندران نوروز ۹۷ خبرداد.

سرهنگ مهدی عسگری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در تعطیلات نوروزی روزانه ۲۰ اکیپ گشت و مراقبت در عرصه‌های منابع طبیعی غرب مازندران فعال است.

وی افزود: با ساماندهی گشت‌های نوروزی منابع طبیعی این اکیپ‌ها از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین ۹۷ به طور شبانه روزی در عرصه‌های منابع طبیعی به گشت و مراقبت خواهند پرداخت.

عسگری گفت: در این مدت، دو اکیپ گشت‌های مراقبتی که ضابط خاص قضایی هستند برای جلوگیری ازتصرفات به عرصه‌های منابع طبیعی، ساخت وساز‌های غیرمجاز و نیز قاچاق چوب و نحوه برخورد با متخلفان فعالیت می کنند. 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دادگستری نیز با برقراری کشیک دراین مدت در خدمت مردم خواهند بود، افزود: چنانچه تخلفی در عرصه منابع طبیعی صورت گیرد، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی گفت: تعطیلات نوروزی برای سازمان جنگل‌ها و بالاخص نیرو‌های منابع طبیعی تعطیلات قابل توجهی نیست و حجم وسیعی از نیرو‌های منابع طبیعی در گشت و مراقبت که به آن‌ها تکلیف شده حضور خواهند یافت و از دست درازی افراد سودجو به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهرافزود: ازآن دسته مسافران نوروزی که به استان سفر می‌کنند از روشن کردن آتش در جنگل که می‌تواند حوادث ناگواری ایجاد کند خودداری کنند و قبل از ترک جنگل از خاموش کردن آتش اطمینان پیدا کنند و در نظافت و پاکیزگی سطح جنگل بکوشند و از ریختن زباله درجنگل‌ها پرهیز کنند.

سرهنگ عسکری گفت: کد ۱۵۰۴ امداد جنگل بدون نیاز به پیش شماره در طول شبانه روز آماده دریافت پیام‌های مردمی و هرگونه تخلف در عرصه‌های جنگلی است.

 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران  -نوشهر بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی را در غرب استان تحت پوشش دارد.

انتهای پیام /ر

استقراراکیپ نوروزی ازعرصه‌های منابع طبیعی غرب مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.