سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر ثبت احوال سیستان و بلوچستان در پوشش کارت هوشمند ملی در کشور

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه توانست امسال در بین ۳۱ استان کشور رتبه برتر پوشش حداکثری کارت ملی هوشمند را کسب کند.

رضا راحت دهمرده مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس آمار‌های جمع آوری شده یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر (جمعیت بالای ۱۵ سال) در سیستان و بلوچستان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تاکنون کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع ۷۰ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان که کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند ۳۳ درصد معادل ۵۷۰ هزار نفر امسال موفق به اخذ این کارت شدند.

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک در ۷۰ ایستگاه با ظرفیت روزانه بیش از پنج هزار نفر در حال نام نویسی افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند در سطح استان هستیم.

دهمرده بیان کرد: نام نویسی برای کارت ملی هوشمند تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.ncr.ir انجام می‌شود و تمام افراد بالای ۱۵ سال می‌توانند در هر نقطه که دسترسی به اینترنت دارند نسبت به نام نویسی در این رابطه اقدام کنند.

وی فراهم شدن امکان امضای دیجیتالی و شناسایی و تصدیق هویت افراد به شکلی مطمئن را از مزایای کارت ملی هوشمند ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

صدور کارت ملی هوشمند در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.