سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار منزل مسکونی در اراک / یک مصدوم راهی بیمارستان شد

انفجار و آتش سوزی در ساختمان مسکونی در اراک، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از انفجار و آتش سوزی در ساختمان مسکونی در این شهر خبرداد و گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۱۵۰ و ۱۷۰ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت ۲۵ دقیقه بامداد امروز به محل حادثه در باغ خلج، کوچه نسترن ۲۵ اعزام شدند.

آقازیارتی افزود: در یک منزل مسکونی قدیمی ساز به علت نامعلومی که از سوی کارشناسان علت یابی حوادث سازمان آتش نشانی اراک در حال بررسی است، دچار انفجار شده و باعث بروز آتش سوزی شده بود.

وی اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی به دو گروه تقسیم شده که گروه اول اقدام به قطع جریان اصلی برق و گاز و ایمن سازی نموده و با توجه به باریک بودن عرض کوچه ، چندین رشته لوله آبرسانی را به هم وصل کرده تا بتوانند عملیات خاموش سازی آتش را آغاز کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه‌های حفاظت فردی مشغول خاموش سازی شعله‌های سرکش آتش شده و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

وی بیان کرد: همزمان گروه دیگری از نیرو‌های عملیاتی، مشغول جستجو در این منزل شدند و مالک ساختمان که از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بود را به بیرون منتقل کرده و جهت اقدامات درمانی به همکاران اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

آقازیارتی با اعلام اینکه این حادثه خسارت مالی بر جای گذاشت در پایان گفت: با توجه به تیرچوبی بودن سقف این منزل مسکونی، آتش نشانان با سرعت عمل بالا و مهار به موقع آتش سوزی از فروریختن آن جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام / ج

مهار آتش ناشی از انفجار منزل مسکونی اراک با تلاش آتش نشانان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.