سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره نیازمند اعتبار است/نباید با ایجاد هزینه اضافی حرکت دولت را کندتر کنیم

نماینده اهواز گفت: امروزه بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره رها شده نیازمند اعتبار است و نباید با ایجاد هزینه اضافی حرکت دولت را کندتر کنیم.

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه براساس تجربه تفکیک یا ادغام وزارتخانه‌ها در دوره‌های گذشته هرگز در این زمینه موفق نبوده‌ایم، گفت: اکنون می‌خواهیم یک بار دیگر تجربه‌ای را تکرار کنیم که طعم تلخ شکست آن را چشیده‌ایم.

یوسفی با تاکید براینکه نباید مدیریت کشور را با اما و اگر اداره کنیم، افزود: این درست نیست که در اقدامی عجولانه چندین وزارتخانه را تفکیک کنیم، وقتی هنوز تاثیرات آن به درستی مشخص نشده، دوباره زمزمه تفکیک آن را مطرح کنیم.

وی تاکید کرد: امروزه بسیاری از پروژه‌ها به صورت نیمه کاره رها شده و نیاز به اعتبار دارد، در این شرایط به جای آنکه به دنبال اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها باشیم با ایجاد هزینه‌های اضافی حرکت دولت را کندتر می‌کنیم.

نماینده مردم اهواز با تاکید براینکه هزینه‌های ناشی از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت مانند روز روشن است، گفت: دلیلی ندارد که با آزمون و خطا کشور را اداره کنیم، یک روز با وجود عدم کار کارشناسی ادغام می‌کنیم، اما نگران نیستیم، زیرا سالهاست که کار‌هایی را انجام می‌دهیم و به محض آنکه به اشتباه بودن آن پی بردیم به سرعت از تصمیمی که گرفته ایم باز می‌گردیم بدون آنکه نگران تبعات آن باشیم.

یوسفی با اشاره به اینکه کم و زیاد کردن تعداد وزارتخانه‌ها بازتاب خوبی ندارد، افزود: اگر احساس می‌کنیم وزراتخانه‌ای در بخشی ضعیف عمل کرده به جای آنکه چند وزارتخانه از دل آن بیرون بیاوریم می‌توانیم در قالب ایجاد معاونت، آن بخش را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این بار خروجی مجلس به نوعی باشد که بتوانیم کشور را با یک ثبات مدیریتی اداره کنیم، اظهار کرد: بهتر است اشکالات را بررسی کنیم و نقاط ضعف را بیرون بیاوریم و قبل از آنکه تصمیمی بگیریم به تبعات آن بیندیشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.