سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع بسته حمایت غذایی بین خانوار‌های نیازمند سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ بسته حمایت غذایی بین خانوار‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

اسماعیل بذرافشان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در ایام تعطیلات نوروز با همراهی گروه جهادی آل یاسین دو هزار و ۳۰۰ سبد کالا، ساخت ۶۰ سرویس بهداشتی و ۲۰ واحد مسکن مددجویی با اولویت مناطق محروم در سراسر استان سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد.

وی ارزش ریالی این سبد‌های غذایی را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این اقلام بین نیازمندان و افراد تحت حمایت توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این سبد‌ها شامل برنج، روغن، چای و حبوبات بوده و در برخی موارد اقلامی از جمله پوشاک، کفش و آجیل نیز جزء محتویات این سبد‌ها است.

وی یادآور شد: همچنین در تعطیلات نوروز حضور معاونان و مسئولان شهرستانی و استانی در بازدید از منازل مددجویان به صورت تیمی با هدف دلجویی و عیادت از ایتام و خانوار‌های تحت حمایت در دستور کار قرار دارد.

بذرافشان با اشاره به شناسایی نیازمندان و اولویت نیاز آن‌ها در سال‌جاری، گفت: امسال برنامه ‏های حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد متناسب با اولویت نیاز‌ها و در راستای خود اتکایی و رشد ایمانی خانواده‎های مورد حمایت صورت پذیرفت.

وی افزود: سهم بودجه امور معیشتی و حمایتی مناطق محروم این استان در برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد ۱۱ میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان برآورد شده که به نسبت برنامه پنج ساله پنجم این نهاد رشد داشته است.

انتهای پیام/ع

توزیع سبد غذایی بین خانوار‌های نیازمند 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.