سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی استاندار اردبیل؛

فضای مجازی فرصتی برای ترویج ارزش های دینی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: فضای مجازی فرصتی برای ترویج ارزش های دینی بخصوص فرهنگ نماز است.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در سومین اجلاس استانی نماز در استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت:چنانچه فضازی مجازی در برخی موارد یک تهدید است به همان اندازه فرصتی برای تبلیغ و ترویج ارزش های دینی و مسایل اخلاقی است.

وی با بیان اینکه با تولید محتوا و تبلیغ فرهنگ غنی نماز می توان فضای معنوی در فضای مجازی ایجاد کرد افزود: تعدد کثیر مخاطبین و سهولت و سرعت در انتقال پیام از مزایای فعالیت فرهنگی در فضای مجازی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل ادامه داد: فضای مجازی آن گونه که در انتشار اخبار و فعالیت رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد، باید در ترویج فرهنگ نماز با تولید محتوا و اپلیکیشن ها و نرم افزارهای موبایل محور مورد بهره برداری قرار گیرد.

حسین زاده افزود: بر اساس تفاهم نامه ستاد اقامه نماز کشور با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسهیلات کم بهره به تهیه و تولید کنندگان محتوا و اپلیکیشن ها پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: موضوع نماز در تفاهم نامه مورد نظر مستثنی نیست و ستاد اقامه نماز استان با شناسایی افراد مستعد و جوانان خلاق در این عرصه، نسبت به تولید محتوا و توسعه فعالیت های ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی تلاش کند.

وی بر توجه بیشتر به نمازخانه های بین راهی تاکید کرد و گفت: نماز باید با برنامه های فرهنگی عجین شده و نمازخانه های دستگاه ها مکانی مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی است.

عبدی رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز از ارسال 50 اثر با موضوع نماز و فضای مجازی از استان اردبیل به دبیرخانه کشوری خبر داد و گفت: 24 دستگاه استان بیش از 90 درصد فعالیت های فرهنگی ترویج اقامه نماز را بر اساس شاخص های اعلامی و تفاهم نامه امضا شده با ستاد اقامه نماز محقق کرده و دستگاه برتر استانی شناخته شدند.

انتهای پیام/ح

ارسال 50 اثر با موضوع نماز به دبیرخانه کشوری

برچسب ها: فرهنگ ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.