مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با تشریح عملکرد این شرکت در سال ۹۶، بیان کرد: افتتاح و بهرهبرداری از سامانههای کنترل خدمات و رضایتمندی مشترکان (بازخورد) و مانیتورینگ حوادث و اتفاقات شبکه، بهرهبرداری از انرژهای نوین از جمله انرژی خورشیدی با نخستین ربات ردیاب خورشیدی، استفاه از سیستم اطلاعات مکانی (GIS)، اجرای طرحهای کاهش مصرف انرژی در ساختمان شرکت توزیع برق تهران بزرگ به عنوان پایلوت و در غالب طرح ESCO، و حذف کامل شبکه سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار تا پایان اردیبهشت سال ۹۷، بخش از اقدامات این شرکت در سال ۹۶ است.
وی افزود: این شرکت با افتتاح سامانه ارائه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱، در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و حرکت در جهت تأمین برق پایدار و مطمئن و خدمت رسانی و جلب رضایتمندی مشترکان، عزم خود را جزم کرده است.
صبوری در پایان با بیان اینکه مصمم هستیم که با مدیریت عرضه و تقاضا در تابستان سال جاری پیک مصرف را ۱۰ درصد کاهش دهیم، گفت: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به پشتوانه برخورداری از نیروی انسانی توانمند و خبره، ارتقای کیفیت خدمات سازمانی را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است، آنچنان که در گردهمایی مدیران ارشد صنعت برق کشور، مدیران و کارکنان توزیع نیروی برق تهران بزرگ به کاهش 10 درصدی پیک مصرف شهر تهران در تابستان ۹۷ متعهد شدند.
انتهای پیام/